söndag 1 april 2012

Äntligen här!

Vårens mest efterlängtade bok är här. Jag hade koll på att den skulle komma i april men inte så tidigt. Så jag har missat att ställa mig i kö på biblioteket och jag har inte beställt den. Jag tror att jag vill äga den eftersom jag har de andra tre böckerna i serien. Ett inköp får kanske vänta lite tills den gått ner i pris lite.

Jag gillar verkligen böckerna om Fredrika Bergman. Har ni inte läst de andra böckerna så tycker jag absolut att ni ska göra det. För att få ut mest av böckerna så tycker jag nog att man ska läsa dem i ordning. Ordningen är följande; Askungar, Tusenskönor och Änglavakter.

Paradisoffer är alltså den fjärde boken om Fredrika Bergman. Denna gången ska det handla om en Boeing 747 där det hittas ett hotbrev på en av toaletterna på planet. Du kan läsa mer om boken på förlagets webbsida.

Ska ni läsa Paradisoffer?

4 kommentarer:

  1. Jag har redan läst den och recension kommer inom kort :)

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag allt lite avis :)

    SvaraRadera
  3. Ah! Jag som fick syn på denna i affären häromdagen och tänkte att du nog skulle vilja ha den men jag vågade inte köpa den för det blir ju så lätt fel :(

    SvaraRadera
  4. Jag fick den här boken tidigare i veckan och jag har medvetet ställt den i bokhyllan så att jag inte ska luras att läsa den med en gång. Det låter kanske konstigt men jag resonerar som så att om jag låter den ligga till sig en stund så behöver jag inte vänta lika länge på nästa bok, för det kommer väl en sådan?

    SvaraRadera