söndag 1 juli 2012

Ny månad, nya böcker

Då har juli kommit och med den kom även semester för min del, sex härliga veckor. Frågan är bara vad ska jag läsa? Jag vill ju börja med något bra så här i början så jag verkligen får upp läslusten. Skulle egentligen vilja ha någon lättsmält chic-lit men tror knappt att jag har någon sådan hemma.

Egentligen så borde jag ta ta i lite utmaningar som tex Läs boken, se filmen eller Klassiker utmaningen. Känner nog inte riktigt för det dock.

Jag går och botaniserar i hyllorna...återkommer.

En timme senare.

När jag gick upp till andra våningen så såg jag alla böcker som jag plockat hem från jobbet och bland dem hitta de jag Sommar för evigt av Jenny Han och den blev jag genast sugen på att läsa så den fick det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar