lördag 28 juli 2012

Lite beslutsångest

Jag har kommit en liten bit på vägen i min egen utmaning Läs boken, se filmen. Jag har läst boken och sett filmen Svinalängorna. Filmen tyckte jag var sådär, inte riktigt min typ av film. 

Nästa steg i utmaningen borde vara att ta mig an boken Flyga drake men är inte speciellt sugen på det. Eller så kanske jag skulle ge mig på Twilight. Har ju faktiskt inte någon aning om vad det är egentligen då jag inte läst någon av böckerna eller sett någon av filmerna. Det är kanske sådär lagom lättsmält så här i slutet av semestern. Eller så struntar jag i det hela och fortsätter läsa Wennstam för hon fick i alla fall upp mitt lässug ordentligt. Jag har ju hennes bok Alfahannen stående här hemma.

Eller så struntar jag i att läsa och tittar på OS istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar