lördag 7 juli 2012

Loppisfynd

Idag blev det en runda till vår lokala loppis. De hade fått in en hel del nya böcker och det känns som jag skulle kunnat plocka på mig hur mycket som helst. Nio böcker för 75 kronor känns som ett fynd.




Jag var på jakt efter Ann Rosmans böcker då jag vunnit fjärde delen och jag hittade i alla fall en, Fyrmästarens dotter.

Jag hittade även en bok av Karin Fossum, Natt till den fjärde november. Jag var lite osäker på om jag hade den men som tur är har jag ju nu nästan alla mina böcker inlagda i min virtuella bokhylla så det var bara att surfa ut på nätet och kolla.

Jag hittade även en av Carin Gerhardsen, Vyssan lull.

När jag kom hem och packade upp böckerna såg jag dock att jag gjort en miss. Jag hade köpt en på danska nämligen den av Jussi Adler-Olsen. Ibland går det lite snabbt och så ska man hålla reda på dottern samtidigt men det ska väl gå att läsa den i alla fall.

Sen blev det några andra böcker också som ni ser på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar