onsdag 17 oktober 2012

Nya böcker till bokcirkeln

Idag fick vi reda på vilka böcker som vi ska läsa i bokcirkeln på jobbet. En riktig härlig blandning.

Salvadorena av Cecilia Samartin
Modershjärta av Katerina Janouch
Boel och Oscar av Josefin Sundström
Torka aldrig tårar utan handskar av Jonas Gardell
Jag ska göra dig så lycklig av Anne B. Ragde
Konsten att vara kvinna av Caitlin Moran
Kaffe med rån av Catharina Ingelman-Sundberg
Springfloden av av Cilla & Rolf Börjlind
Små solfåglar långt borta av Christie Watson

Jag har bara läst en av böckerna, Modershjärta. En härlig blandning, några av böckerna känner jag knappt till så det blir en del nya bekantskaper.

2 kommentarer:

  1. Watson, Ragde och Morans böcker är jag lite sugen på att läsa. Ska blir kul att läsa vad du tycker om dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli kul att läsa dem, speciellt Morans bok tycker jag ska bli intressant då det varit så mycket snack om den.

      Radera