tisdag 25 december 2012

Julklappsböcker

Tre böcker kom tomten med i år till mig. Vilken tur att han läst min önskelista :)

Det känns konstigt att vakna i sin egen säng av debutanten Sophie Adolfsson ska bli intressant att läsa. Jag tänkte att jag skulle ge Mikael Niemi en ny chans och hans nya bok Fallvatten är jag nyfiken på. Den tomma stolen av J.K Rowling har jag egentligen ingen aning om vad det är för bok. Ska dock bli intressant läsning för att se om hon kan skriva lika bra om något annat än Harry Potter.

Jag tror dock att dessa böcker får ligga till sig i hyllan först. Så mycket annat som jag behöver läsa först.

Fick ni några böcker i julklapp eller något annat kul?

3 kommentarer:

  1. Den tomma stolen kom tomten med till mig också :) och två andra :)

    SvaraRadera
  2. Bra böcker, tror jag :) Både Niemis och Rowlings står på min vill-ha lista.

    SvaraRadera
  3. Alltid trevligt med böcker i julklapp!

    SvaraRadera