söndag 11 september 2011

Vad blir det härnäst?

Det är väldigt tyst här på bloggen. Den lilla tid jag har för mig själv går åt till att läsa. Så Anna Janssons senaste är utläst. Det känns skönt då jag måste lämna tillbaks den på biblioteket i veckan. Så nu är frågan vad jag ska ta mig an nu då. Är väldigt sugen på Johanna Lindbäcks senaste bok, Välkommen hem. Egentligen borde jag ju ta en av alla mina hyllvärmare men så bra känner jag ju mig själv så jag vet att det inte kommer att ske.

Det får bli lite tv-tittande och lite wordfeud innan det blir lite läsning. Så jag har en stund att fundera på vilken bok jag ska ta. Det står mellan:


Välkommen hem av Johanna Lindbäck
Häxmästaren av Peter Bergting
På liv och död i andra världskrigets skugga av Kim M. Kimselius

Vad tycker ni? Vilken ska jag ta?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar