onsdag 21 september 2011

Inte för mig

Det känns verkligen som att alla ska till Bokmässan i Göteborg. Alla jag följer på Twitter rapporterar bara om att de är på plats och att de packat väskan. För min del blir det ingen bokmässa utan jag får jobba som vanligt. Jag hoppas dock att det läggs ut lite seminarium på nätet eller att de sänds på tv. För att gå på de olika seminarierna är det jag verkligen skulle vilja göra. 

Som tröst anmälde jag mig till författardagen som går av stapeln i Hässleholm i november. Det brukar alltid vara trevligt. Kul när det händer något som är lite på hemmaplan. Annars har jag sett massor av intressant fortbildning men känns som allt är i Stockholm och kostar massor av pengar. Kanske man kan åka på något sådant någon gång i framtiden.

Jag önskar i alla fall alla som är på plats i Göteborg en riktigt trevlig bokmässa.

2 kommentarer:

  1. Om det känns bättre så ska inte jag heller till Bokmässan. Även om jag önskar att jag skulle. Har inte varit där sedan jag flyttade från Göteborg till Skåneland för snart femton år sedan.

    SvaraRadera
  2. Nu känns det genast mycket bättre :)

    SvaraRadera