lördag 24 september 2011

Böcker inom oss

På tisdag ska jag vara med i ett projekt på jobbet. Så därför måste jag läsa Böcker inom oss av Aidan Chambers.  Jag har inte läst den tidigare men varit nyfiken på den då den ofta nämns. Nu har jag läst 50 sidor och håller hela tiden på att somna. Kommer inte ihåg vad jag läst så känns som det är lika bra att lägga ner för tillfället. Får göra ett nytt försök i morgon.

Aidan Chambers har ju kommit ut med en ny version av Böcker inom oss som heter Böcker inom och omkring oss. Har precis fått den till jobbet så får se vad som är nytt med den. Om jag förstått det rätt så ska det vara två nyskrivna kapitel i den nya boken.

Läser ni något roligt just nu? Eller alla kanske bara springer runt på bokmässan och har inte tid att läsa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar