lördag 26 maj 2012

Eurovison 2012

I kväll är det då dags för Eurovison 2012. Inne på Aftonbladet kan man se lite av bidragen från genrepet. Jag har faktiskt väldigt dålig koll på de andra bidragen och tycker egentligen inte att det är så kul att se dem innan. Förr om åren samlades vi alltid och tittade på finalen och gick sedan ut. Nu skulle jag gissa att jag kommer somna i soffan. Jag tycker röstningen är så långdragen och tråkig.

Tittade just på Rysslands bidrag. Hur har de kommit till finalen? Tittade sedan vidare på ett av spelbolagen och ser då att Ryssland har lägst odds efter Sverige. Jaja, den som lever får se.

Ska ni titta?

Vi laddar upp med Mästarnas mästare först. Skulle tro att det blir kvällens höjdpunkt.

Jag gillar dock Loreens låt och kommer heja på henne.




1 kommentar:

  1. Jag har också lite dålig koll, men uppenbarligen är de tandlösa tanterna från Ryssland bland favoriterna om man skall tro vad folk säger...helt otroligt!!

    SvaraRadera