lördag 14 maj 2011

Ny skörd

Precis innan jag skulle lämna jobbet igår så kom det ett paket med böcker som jag hade beställt. Fast jag hade lite ont om tid kunde jag inte låta bli att öppna det. I paketet fanns bland annat:

Lilla Darling av Johanna Nilsson
Ingen sommar utan dig av Jenny Han
Herr Kanin får besök av Steve Smallman

Alla tre böckerna fick följa med hem. Johanna Nilsson har skrivit den oerhört bra boken, Du går genom tavlan, ut ur bilden. När jag sökte så såg jag att hon kommer med en fristående fortsättning på den boken, Gå din väg men stanna. Kanske dags att läsa om Du går...Tyvärr så får vi vänta tills hösten innan den nya boken kommer. Alltid denna väntan fast det är ju inte så att man inte har böcker att läsa.

2 kommentarer:

  1. Absolut! Jag vet dock inte om sambon tycker det är lika kul då det för tillfället ligger böcker överallt :)

    SvaraRadera