söndag 26 augusti 2012

Ny serie med inlägg

Jag tänkte att jag skulle starta en serie inlägg om böcker för de små barnen. Vi läser ju för dottern i alla fall nästan varje dag och det medför ju att dottern fått vissa favoriter. Vet inte om det är så kul för er att läsa om men för egen del så är det ju kul att kunna gå tillbaks och se vilka hennes favoriter var. Så jag kommer koncentrera mig på de böcker som vi läser om och om igen. Kanske dyker det även upp någon bok som vi inte alls gillar. Ibland har vi ju inte heller samma smak men oftast gillar vi samma böcker.

Jag har redan tidigare skrivit om några favoriter som tex Alla barnen säjer Godnatt. Dessa inlägg finns under etiketten Majas favorit. Nu tänkte jag dock att jag skulle göra lite mer frekventa inlägg kanske ett i veckan. Jag har inte bestämt någon speciell dag som jag ska publicera dessa inlägg men det första kommer imorgon. Då ska jag berätta om en riktig favorit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar