måndag 13 augusti 2012

Läsplaner som förändras

Så då var första dagen på jobbet efter semestern avklarad. Givetvis hann jag inte alls det jag hade tänkt mig. Måndagar jobbar jag bara kort dag(13.30) och då försvinner dagen så himla snabbt. Jag hann i alla fall beställa böcker för ett antal tusenlappar, måste ju ha lite nya böcker nu när det är ny termin. Jag hade dock varit lite förutseende så jag beställde ett gäng böcker för några veckor sedan och de hade kommit. Så det var bara att packa upp massa härliga nya böcker. Givetvis blev jag genast sugen på att läsa dem. Jag som hade bestämt mig för att läsa Twilight(se detta inlägg).

Så redan första dagen på jobbet fick tre böcker följa med mig hem:

Heddas bok av Lin Hallberg
Instängd av Torsten Bengtsson
Månfågel av Ingelin Angerborn

Är semestern slut för er med?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar