torsdag 16 augusti 2012

Det går trögt

Det är lite dött här inne för tillfället och risken finns att det även blir så imorgon. Det är helt enkelt för mycket på gång. Läsningen går lite trög då jag bara hinner läsa någon sida i taget och jag kommer hela tiden på mig själv med att tänka på annat. 

Det har ju dessutom varit väldigt fint väder så när man väl kommit hem har den mesta tiden spenderats ute. Gäller ju att passa på. Snart är det ju höst och då kan man ju krypa ner under filten med någon bra bok.

Jag hoppas i alla fall att ni läser massa bra böcker som ni kan tipsa mig om. Köper böcker gör jag i alla fall, till jobbet. Alltid nått i alla fall. 

Imorgon är det i alla fall fredag och då är det ju bokbloggsjerka. Får se om jag hinner skriva om den imorgon. Imorgon ska jag bege mig till stranden med alla annan pedagogisk personal och där ska vi börja med att utöva Qi gong. Jag har aldrig testat det innan så det kan ju bli spännande. Extra spännande blir det för dem som traskar förbi och undrar vad vi håller på med. Hoppas solen kommer skina på oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar