tisdag 12 juli 2011

Gör om, gör rätt!

Jag blir så himla trött på folk som inte kan gör saker rätt från början vilket skapar jobb för andra.

Igår var jag inne och såg att jag fått en telefonräkning för mitt mobilabonnemang. Då jag avslutat det abonnemanget och räkningen var extra hög så gick jag in och granskade den extra. Mycket riktigt var den fel. För flera månader sedan ringde jag och sa upp abonnemanget vilket nu hade missats och jag fick betala tre månader extra. När jag ringde dem så tog de bort fakturan så det var inga problem men ska man verkligen behöva ringa två gånger. Varför blir det aldrig rätt första gången.

Detta är inte första gången som detta händer. Blir så oerhört trött på sånna här tidstjuvar. Finns ju roligare saker att göra än att sitta i telefonkö.

Någon som råkat ut för liknande eller det är bara jag som ständigt råkat ut för sånt här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar