fredag 2 november 2012

Bokbloggsjerka - helgens aktiviteter

Det är tur att Annika fortsätter och har sin bokbloggsjerka varje fredag så jag har något att skriva om när inspirationen tryter.

Veckans fråga:

Veckans fråga lyder kort och gott: vad ska du ägna dig åt för bokliga aktiviteter under Halloween helgen?

I helgen tänker jag försöka läsa ut Niceville. Inte säkert att jag hinner. Det beror ju på hur mycket lästid som jag kan skrapa ihop.

Eventuellt tänker jag även gå till loppisen i byn då det var ett bra tag sedan jag var där och botaniserade bland deras böcker.

Jag borde även skriva en del inlägg på bloggen men vi får väl se hur det blir med det.

Så tänker jag min helg men det brukar aldrig bli riktigt som jag tänkt mig.

16 kommentarer:

  1. Niceville är bra :)Loppis låter roligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också Niceville, den är riktigt bra.

      Radera
  2. Just det, bokliga inlägg på bloggen glömde jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan ju vara bra om man lyckas plita ner några sådana också.

      Radera
  3. Det dät med lästid blir alltid mindre än vad man önskar sig. Åh, Niceville! Den gillade jag. Kan även rekommendera filmen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har filmen inspelad så när jag läst ut boken får det bli lite film.

      Radera
  4. Loppisbesök! Jag hittar nästan alltid något trevligt läsvärt på loppisar. Hoppas du hittar tid för det!

    SvaraRadera
  5. Niceville ligger i min att-läsa-hög. men det tar nog ett tag innan jag kommer dit. Har lite recensions ex och någon utmaning som skall bli färdiga först!

    SvaraRadera
  6. Niceville och loppis - låter toppen tycker jag!

    SvaraRadera
  7. Niceville är en favorit hos mig. Filmen är också bra! =)

    SvaraRadera
  8. Niceville är verkligen bra! :) Både boken och filmen :)

    SvaraRadera
  9. Niceville är bra! Hoppas att du hitta ngt på loppisen ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev ingen loppis för det är ju röd dag idag och då är det ju stängt :) Så det får bli en annan gång.

      Radera
  10. Niceville ligger i min att läsa-hög. Loppisar och jag är inte riktigt kompatibla. :-)

    SvaraRadera
  11. Niceville är en bok jag vill läsa. Får nog gå till biblioteket och låna den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag verkligen du ska göra. Har precis läst ut den och tyckte väldigt mycket om den.

      Radera