tisdag 12 april 2011

Det trillar in böcker

För tillfället trillar det in lite böcker från alla möjliga håll. Förra veckan fick jag boken Fallet Vincent Franke som jag vann i en tävling. Extra kul var det då författaren skrivit en hälsning i boken.

Till jobbet idag kom det också ett paket med böcker som jag beställt. Bland dem fanns den nya boken om Turbo, Turbo vill bli fotbollsproffs och lite annat smått och gott.

Innan jag körde hem fick jag sms om att mitt paket från Adlibris var påväg så det får jag hämta imorgon. Det innehåller tex Kristina Ohlssons senaste bok, Änglavakter.

När jag sedan kom hem så såg jag att det stack upp något ur brevlådan. Genast blev man ju ännu lite gladare. I paketet låg Den 4:e parallellen - Lasarusfenomenet av Kjetil Johnsen. Jag har läst Johnsens tidigare serie TRE och gillade den mycket. Ska bli spännande att se hur den här serien är.

Nu skulle jag bara behöva vara ledig en vecka så jag hinner läsa alla böcker också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar