fredag 11 november 2011

Lite sorgligt

Idag fick jag sista numret av Your life i brevlådan. Tidningen ska läggas ner. Det känns lite sorgligt för jag har verkligen gillat tidningen.  Jag har mer eller mindre precis betalt för en ny prenumeration. Jag antar att jag kommer kompenseras för det och jag bryr mig inte så mycket om det egentligen. Känns konstigt att de lägger ner en tidning som vunnit pris för Årets bästa nya tidskrift.
Jag får väl njuta lite extra av mitt sista nummer. Med tidningen medföljer en bilaga på 36 sidor om böcker. Det känns ju som en bra avslutning i alla fall.

Läser ni tidningar? Har ni några ni gillar och kan rekommendera?

3 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt aldrig läst Your Life men varit på väg att göra det.Synd att den läggs ned. Det finns ju otroligt många tidnings magasin just nu så konkurrensen är nog stor.

    SvaraRadera
  2. Det är ju alltid trist när en tidning som man fastnat för läggs ner.

    SvaraRadera
  3. Ja, det är verkligen konstigt!!! Jag sörjer jag med eftersom jag tyckte så mycket om den!

    SvaraRadera