fredag 18 juni 2010

En enkät

Då jag för tillfället inte har någon inspiration att skriva om de böcker som jag läst svarar jag istället på de här frågorna som jag hittade hos Bokhora.

Senaste bokköp: Fick ett helt paket med böcker i dag. En av dem var Jag är inte sömnig! av Jonahtan Allen

Senaste bibliotekslånen: Ondvinter av Anders Björkelid och Drömmen förde dig vilse av Anna Jansson

Senaste utlästa boken: Postcard killers av Liza Marklund och James Patterson

Favorittidning: För tillfället är det Vi Föräldrar.

Plats där jag helst läser: Ute på en filt med vågornas brus i bakgrunden.

Så sorterar jag min bokhylla: Vissa av mina bokhyllor är väldigt osorterade andra sätter jag författarnas verk ihop och gärna i rätt ordningsföljd. Sen samlar jag gärna deckare på ett ställe och klassiker på ett och allt annat i en himla röra :)

En bok som jag minns att jag läste när jag var liten: Pelle Svanslös var en riktig favorit.

Vilken bok i min bokhylla har jag ägt längst: Pelle Svanslös och Taxen Max

Vad ser jag fram emot mest att läsa i sommar: För tillfället har jag ingen bok som jag verkligen längtar efter att läsa utan det bara rullar på som vanligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar