måndag 4 juni 2012

I min bokhylla: M


Då har jag kommit till bokstaven M i titelalfabetet. Jag hittade en hel del böcker på bokstaven M. Jag valde sex av dem att visa för er.


Min kamp av Karl Ove Knausgård köpte jag på bokrean. Det känns som alla bokbloggare har läst och hyllat den. Jag har dock inte läst den än.

Människa utan hund av Håkan Nesser har jag inte läst. Nesser är en av mina favoritförfattare så det kanske är dags att ge mig i kast med hans böcker om kommissarie Barbarotti.

Midvinterblod av Mons Kallentoft har jag läst. Jag gillar böckerna om kriminalinspektör Malin Fors men Kallentoft har inte riktigt blivit en favorit.

Mördaren är död av Stewe Claeson är en bok som jag fick från min bokklubb nr jag glömde avbeställa. Jag har inte läst den och vet faktiskt inte om jag har någon större lust att göra det heller.

Montecore: En unik tiger av Jonas Hassen Khemiri har jag inte heller läst. Jag har lyssnat på Khemiri vid ett flertal tillfällen och då blir jag så inspirerad att läsa hans böcker men sedan blir det inte av i alla fall.

Möss och människor av John Steinbeck är en klassiker som jag faktiskt läst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar