torsdag 7 juni 2012

Helt plötsligt väldigt sugen på tårta

I dag när jag kom hem från jobbet gick jag ut och satte mig i solen och läste lokaltidningen. I tidningen fanns ett reportage om Linda Lomelinos och hennes läckra tårtor. Lomelinos tårtor har dykt upp lite överallt på nätet och de ser ju helt fantastiska ut. I maj kom hennes bok ut, Lomelinos tårtor. Inne hos GP hittar du receptet på hennes Citron- och hallontårta som ser helt gudomlig ut.

När jag nu surfar runt så upptäckte jag att Lomelinos har en blogg, Call me cupcake! och på bloggen kan man tävla om hennes bok. Lika bra att vara med för den där boken verkar ju vara hur härlig som helst. 


2 kommentarer:

  1. Jag är också med och tävlar, hon gör verkligen galet fina grejer =) och verkar vara väldigt smarriga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de ser verkligen smarriga ut. Får nog prova att baka någon av tårtorna i sommar :)

      Radera