måndag 3 maj 2010

Reservationslista

De närmsta veckorna har jag bestämt mig för att jag får inte reservera fler böcker på biblioteket. Möjligtvis om det skulle vara jättelång kö, då kan jag göra ett undantag :)

För tillfället ser min reservationslista ut så här:

Bjärbo, Lisa, Det är så logiskt, alla fattar utom du köplats 3
Engstrand, Kerstin, Latmansträdgården köplats 1
Ingvar, Martin, Hjärnkoll på vikten köplats 23
Johnsen, Kjetil, Ett sista offer köplats 3
Johnsen, Kjetil, Tillbaka från de döda köplats 3
Maguire, Eden, Jonas bok köplats 1

Listan är kanske inte så jättelång men kan tilläggas att jag redan har tio låneböcker här hemma. Så jag väntar på fyra ungdoms böcker och lite facklitteratur.

Har ni också långa reservationslistor? Eller ni kanske köper era böcker?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar