söndag 23 maj 2010

Hänger inte med

Jag hänger inte riktigt med märker jag. Anna Jansson hade visst kommit ut med en ny bok om Maria Wern, Drömmen förde dej vilse. Jag tycker väldigt mycket om Anna Janssons böcker om Maria Wern. För något år sedan så hade jag inte läst någon bok i serien. Vilket passar mig bra för då kan man läsa en hel massa på en gång. Det dröjer dock ett tag innan jag får chansen att läsa den då det var 12 låntagare före mig på reservationslistan. För skojs skull kollade jag hur många som hade reserverat Blodläge av Johan Theorin. Det var 55 stycken. Inte illa kan man säga. Min bokklubb, Månadens Bok har ett bra erbjudande tycker jag. Blodläge och Vårlik för 119 kr styck om man köper båda. Jag funderar på att slå till. Så man har lite deckare att läsa i sommar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar