torsdag 6 maj 2010

3 senaste

Hos Bokhora finns det ännu en gång 3 x senaste.

Senaste påbörjade boken: Jag har börjat läsa Bitterfittan av Maria Sveland. Jag har dock inte kommit så långt i den ännu att jag kan säga så mycket om den. Det känns dock som det är rätt period i livet att läsa den. Man känner igen sig en del.

Senaste bokinköpet: Morris och Griffo av Lotta Olsson. Köper inte så mycket böcker utan lånar mest på biblioteket. Det blir dock en del pek- och bilderböcker till dottern.

Senaste författaren som jag blev nyfiken på: Blir ju nyfiken på hur många som helst hela tiden genom alla bloggar jag läser. Om jag måste välja säger jag Karin Fossum. Jag läser mycket deckare men henne har jag av någon konstig anledning missat. Jag ska dock snart åtgärda det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar