fredag 26 mars 2010

Den gråtande mördaren av Kjetil Johnsen

Den gråtande mördaren av Kjetil Johnsen är den sjätte delen i serien Tre. Tyvärr så kan jag inte berätta så mycket om denna bok eftersom jag då skulle avslöja alldeles för mycket om vad som har hänt i de andra fem böckerna.

Den sjätte delen, Tillbaka från de döda får mig att funderar lite, vilket inte är så konstigt med den titeln. Jag kan avslöja så mycket som att det är någon som har dött i de tidigare böckerna. Ska nu denna person komma tillbaks? Det får jag inte hoppas för det känns inte speciellt verkligt. Fast nu när jag tänker efter så är det antagligen någon helt annan det handlar om. Det gick precis upp ett ljus för mig. Ibland måste man sätta sina tankar på pränt för att polletten ska trilla ner. Jag får dock vänta till maj för att se om mina tankar stämmer. Jag har dock en hel del böcker som väntar på att bli lästa. Så fort jag hinner ska jag ge mig i kast med Jag finns av Maja-Maria Henriksson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar