onsdag 10 mars 2010

Ännu en att lägga till listan

Satt och slötittade lite på tvn medan jag matade Maja. Förkväll på tv4 var på. Så mitt i allt börjar de prata om en bok som jag känner igen. Det är ju den där som jag sett på nån blogg nånstans, Jag ska bara fixa en grej i köket. Så heter boken som är skriven av Moa Herngren. Det visar sig att hon är syster till bröderna Herngren, Felix och Mons. Jag skyndar genast till bibliotekskatalogen för att reservera denna bok eftersom den verkar vara en bok i min smak. Till min fasa så upptäcker jag att de har inte boken. Ska jag bli tvungen att köpa den nu? Eller så väntar jag och ser om biblioteket tar sitt förnuft till fånga och köper in boken :)

Någon kanske undrar vad den handlar om. Det kan man läsa här.


2 kommentarer:

  1. Jag är inte så finkänslig och brukar be biblioteket att köpa in och det gör de rätt ofta.

    Jag har just läst boken och gillade den. Den förra Allt är bara bra, tack är också riktigt bra.

    SvaraRadera
  2. Jag såg sedan att man kan lämna inköpsförslag via nätet, så det har jag gjort. Sedan passade jag på att reservera hennes första bok.

    SvaraRadera