söndag 14 augusti 2011

Snart drar det igång på allvar

Nu är det snart dags att köra igång på allvar. Har börjat jobba lite smått men det är rätt lugnt då eleverna inte kommer förrän på torsdag. Imorgon blir det en förmiddag med den nya skollagen.

Jag var lite förutseende så för någon vecka sedan beställde jag ett gäng böcker till biblioteket och de låg och väntade på mig när jag kom tillbaks. Det har ju kommit en hel del böcker nu i augusti och även i juni. Några av böckerna vill jag verkligen läsa som tex:

Rum 213
Fyra dagar, fyra nätter
Mitt perfekta liv
Ingen annan är som du



Jag valde dock att börja läsa en helt annan bok. För ett antal månader sen började jag läsa Änglavakter av Kristina Ohlsson. Efter att jag bara läst några sidor så var det någon annan bok som kom emellan så den blev aldrig läst. Nu har jag dock börjat på den igen och det ångrar jag verkligen inte. Jag har läst ungefär hundra sidor och den är riktigt bra.

Läser ni något bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar