lördag 13 augusti 2011

Hur gick det?

I början av sommaren gjorde jag en lista på böcker som jag tänkte att jag skulle läsa över sommaren. Nu är ju inte sommaren över än men jag har ju börjat jobbat och det känns ju redan som höst ute. Så därför tänkte jag nu se hur det blev.

Barn- och ungdomsböcker


Fifteen love av Peter Barlach - har läst
Kär i kärleken av Lina Forss
Baristas bok 2 av Denise Rudberg - har läst
Ingen sommar utan dig av Jenny Han
Häxmästaren av Peter Bergting
Rum 213 av Ingelin Angerborn
Mitt perfekta liv av Sarah Dessen
Pojken i randig pyjamas av John Boyne
Våffelhjärtat av Maria Parr - har läst


Skönlitteratur

Alkemins eviga eld av Anna Jansson
Det fjärde offret av Mari Jungstedt
Baddaren av Emma Hamberg - har läst
Radhusdisco av Morgan Larsson
3096 dagar av Natascha Kampusch
Sommarhuset av Anna Fredriksson
Jag älskar dig inte av Christina Stielli - har läst
Vecka 36 av Sofie Sarenbrant - har läst


Av 17 har jag läst 6 stycken. Inte så illa med tanke på att listor brukar få mig att inte läsa just de böckerna av någon konstig anledning. Sen fick jag ju prioritera om lite då det dök upp böcker som skulle recenseras vid ett visst datum.

Några av böckerna står jag fortfarande på kö på biblioteket. Allt som allt så är jag faktiskt ganska nöjd med min läsning över sommaren. Sen kunde man ju önska att man var med i "snabbläsarklubben" men så är det tyvärr inte.


2 kommentarer:

  1. Du har ju faktiskt "betat av" en hel del av listan!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är faktiskt rätt nöjd med mig själv :)

    SvaraRadera