onsdag 17 augusti 2011

Glad överraskning

Idag när jag kom hem efter en stressig dag såg jag att det var något stort som stack upp ur brevlådan. Trodde det var en dvd som jag beställt men så var det inte. Istället var det Glada hälsningar från Missångerträsk av Martina Haag från Piratförlaget. Den hade jag inte beställt så det var en trevlig överraskning. När jag läser på baksidan så tror jag att det är en perfekt bok för mig. Så här står det:

"Stockholm. Nadja har längtat efter barn i hela sitt liv, men inte träffat den rätte. Men nu, när hon närmar sig 45 och fortfarande är barnlös singel så bestämmer hon sig för att göra någonting åt saken. Kosta vad det kosta vill.

Missångerträsk. Lotta har fått nog. Hon och Magnus har inte legat med varandra på över ett år. Nu ska de åka till Paris och ta in på hotell, rädda äktenskapet och prova alla former av sex som de inte har testat hittills."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar