onsdag 29 december 2010

Inte långt kvar nu

Nu är det inte många dagar kvar innan det är dags att byta år. Innan året är slut så ska jag hinna läsa ut några böcker. Farligt besök av Åsa Storck har jag några sidor kvar i men räknar med att läsa ut den idag. Sen den läsare som är uppmärksam har sett att under rubriken BokMamma läser har Skriet från kärnfamiljen stått väldigt länge. Vet inte hur länge jag har hållit på att läsa den men känns som evigheter. Förhoppningsvis så läser jag ut den idag. Sen är det ju faktiskt två dagar kvar. Kanske hinner jag läsa någon liten bok till.

Sen är det dags att börja planera för det nya året. Bloggen fyller ju ett år och det måste ju firas.

2 kommentarer:

  1. Hej och GOTT NYTT ÅR! Har du tittat in på Tvillingarnas bokbuffé nån gång? Agnes och Katja är två läsande tvillingar. 11 år gamla.
    http://tvillingarnasbokbuffe.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Nu har jag varit inne och kikat hos er. Trevlig blogg ni har :)

    SvaraRadera