söndag 19 december 2010

Bonusfråga

I veckans jerka uppmanade Annika oss att även svara på en bonusfråga av mer personlig karaktär. Det missade jag helt när jag publicerade svaret på veckans jerka. Bättre sent än aldrig brukar man ju säga.

Frågan är:

Vad har du för hobbies förutom att läsa och blogga?

Jag har inte så många hobbies. En som jag dock kan ägna många timmar åt om jag har tid är spela tv-spel. Det blir inte så ofta nu när vi fått barn. Innan vår dotter kom till världen kunde jag spela bort ganska många timmar. Hade en period då jag var helt fast i Guitar Hero, ett spel som jag trodde skulle vara skittråkigt men som jag fastnade totalt i.

Jag tittar också en hel del på tv. På vinterhalvåret är det vinterstudion som gäller. Tour de ski är något som jag ser framemot. Brukar ibland satsa en slant. Förra året gick det inte så bra får se om jag har bättre lycka detta året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar