måndag 31 maj 2010

Shopping

Det blev tyvärr inte en endaste bok på loppisen i lördags. Jag skulle nog kunnat köpt en eller annan men kände att jag bara skulle köpa sådana som jag verkligen ville ha. Så därför blev det ingen.

Idag har jag varit på stan och shoppat och lunchat med en vän. Fick lite egentid som verkligen kan behövas ibland. Dottern fanns dock i tankarna och det blev mest shoppat till henne. Så mycket roligare att köpa kläder till henne än till mig själv. Det blev även en liten bok. Det finns så mycket kul men försöker behärska mig. Pekboken vi köpte var Hej! av Stina Wirsen. Har dock inte läst den för dottern än. Dottern slocknade när jag kom hem. De hade visst haft en riktigt skrattfest här hemma så hon var helt slut. Det innebär att jag kanske hinner läsa några sidor i Kärleksbarnet innan hon vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar