tisdag 18 maj 2010

Nu är det över

Nu har radioinslaget sänts och jag tycker det är skönt att det är över. Det som jag tyckte var det roligaste med det hela var att man kan höra Maja göra massa ljud i bakgrunden. Det är tur att de inte skulle göra inslaget nu för Maja låter lite mer nu.

Det var lite kul att göra något som man aldrig gjort förut. Jag tycker dock att det var lite synd att man inte hade fått reda lite mer på vad för sorts frågor som skulle ställas. När jag nu lyssnar på det i efterhand så skulle jag kanske svarat på ett annat sätt. Men men nu är det över och nu tar jag nya friska tag här på bloggen.

I går hämtade jag Det är så logiskt alla fattar utom du på biblioteket. Det är många som redan skrivit om den men jag har försökt låta bli att läsa det så att jag kan bilda mig en egen uppfattning. I dag är det dock väldigt fint väder här så det finns en risk att jag inte hinner läsa så mycket. Men vi får väl se, nått litet ska jag väl hinna med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar