söndag 26 september 2010

Massor av böcker

Jag har beställt en himla massa böcker till biblioteket där jag jobbar. Härligt att ha en massa pengar att handla för. I torsdags kom det ett stort paket. Jag hann dock inte mycket mer än att packa upp dem innan det var dags att gå hem. Jag hann dock lägga märke till att den nionde delen i serien TRE var med i paketet. Den var jag snabb att ta med mig hem. Nu är den utläst. Den nionde delen heter, Mördarens ansikte och den är skriven av Kjetil Johnsen. Böckerna i serien TRE är väldigt lättlästa. Det är ungefär en 150-170 sidor. Nu i oktober kommer den sista delen. Bokfreak som också gillar TRE hade dock hittat den sista delen på bokmässan. Då jag inte varit på bokmässan får jag vänta några veckor till.

Jag försökte leta upp vilket datum den sista delen släpps. Kunde dock inte hitta det. Jag gick in på BWahlströms sida för att se om jag kunde hitta det där. Tyvärr så läste jag vad den sista boken handlar om. De avslöjar en hel del. Lite väl mycket kan jag tycka. Så vill ni inte veta vad som händer gå inte in och läs här. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar