måndag 12 juli 2010

Statusuppdatering

Här hemma händer det inte så mycket. Precis som alla andra svettas vi massor. Allra jobbigast är det för lillan som får svårt att sova. Flera kvällar har hon varit uppe till efter klockan 22. Vilket innebär att hennes mamma inte får någon egentid och därför är bloggen ganska öde. Hinner ju inte läsa några böcker. Jag har dock hunnit läsa ut en ungdomsbok idag, Theos Pompeji av Kim M. Kimselius. Förhoppningsvis ska jag hinna skriva en recension om den imorgon.

Intressanta saker som har skett är att jag ikväll slog rekord i Maxi Yatzy, 523 poäng. Försök slå det om ni kan :)

På bokfronten hade jag tänkt delta i Lilla O:s bokbyte. Då måste jag dock få ork att sätta ihop en lista med böcker som jag kan tänka mig att byta bort. Frågan är också om det finns någon där ute som skulle vilja ha mina gamla böcker. Men det är ju ett kul initiativ av Lilla O i allafall.

Imorgon hoppas jag på lite svalare väder så jag får lite energi att ta tag i saker men jag klagar inte på vädret. Det är härligt med sol och värme.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar