onsdag 6 mars 2013

Spännande läsning pågång

För några dagar sedan låg Maggie Stiefvaters nya bok i brevlådan, Kretsen. Det är den första boken som jag lyckats få från Booked.

Verkar bli spännande läsning eller vad säger ni om det här:

"Fyra pojkar på en internatskola bildar ett hemligt sällskap i syfte att finna en mytomspunnen kungagrav.

En flicka har sedan hon var liten fått höra att om hon någonsin kysser sin sanna kärlek så kommer han eller hon dö.

Deras öden kommer att beseglas på en övergiven kyrkogård en kylig vårnatt."

3 kommentarer:

  1. Booked har jag fått 2 böcker ifrån en bok och sen skriva tidningen. Men det är jävulskt svårt att få en bok där ifrån! Jösses va svårt! Jag försökte att hänga på låset då när de sa tidpunkten som mailet skulle komma men icke ens då fick jag ett ex. Retligt! Här omdagen var det 100 ex inte ens då fick jag! SNYFT!
    KRAM CISSI

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta är första gången som jag lyckats. Jag har dock inte varit intresserade av alla böcker men några har jag försökt att få. Fast som du säger man måste verkligen vara med precis när mailet kommer.

      Radera
    2. Ja precis jag brukar va framme även om jag inte är intresserad för då vidgas mina vyer =) Men det är ju som sagt en smak sak! Du får gärna länka till mig om du vill.
      KRAM CISSI

      Radera