lördag 23 mars 2013

Läslista

Jag brukar inte göra listor över vad jag ska läsa men nu är det så att jag bara ska göra en prioriteringslista och följa den.

Så här ser listan ut:

De svarta svanarnas natt av Jesper Tillberg måste jag ha läst klart till på tisdag då jag ska ha med den på ett boktips för årskurs fyra. Jag har börjat läsa den så det ska nog inte bli några problem.

Kretsen av Maggie Stiefvater måste jag också läsa då jag fått den från Booked och bör skriva om den snart.

Salvadorena av Cecilia Samartin måste jag läsa till den tionde då den ska lämnas vidare i bokcirkeln på jobbet.

Fågelhuset av Ester Roxberg är en bok som jag borde läst redan då jag fått den som recensionsexemplar. Förhoppningsvis hinner jag med den i påsk.

Såhär ser alltså min läsning ut de närmaste veckorna. Kan någon vara snäll att skälla på mig om ni märker att jag är på väg att avvika från listan.

1 kommentar:

  1. Spennende liste! Jeg bruker heller ikke å lage slike lister, for det forandrer seg hele tiden. Men jeg har en plan om å lese "Det syvende barnet" i påsken :)

    SvaraRadera