torsdag 27 oktober 2011

Det blir bara bättre och bättre

Idag är jag faktisk ganska nöjd med min arbetsdag. Lånat ut lite böcker och hade boktips för årskurs sex. Det gick riktigt bra. En hel del böcker blev utlånade och de var engagerade och ställde frågor. 

Sen dagens höjdpunkt var att jag lyckades göra ett frågeformulär i Google dokument. Tack vare en kollega hittade jag en jättebra instruktionsfilm hur det hela går till. Hur enkelt som helst. Imorgon ska jag testa om det funkar som jag tänkt.

Sen blev det ju även lite bättre när jag gick in på bloggen och såg att Monika gett mig en award. Tack Monika för den!

Det blir bara bättre och bättre. För när jag kom hem hittade jag Liza Marklunds nya bok, Du gamla, du fria i brevlådan.

Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar