tisdag 16 februari 2010

Ikväll pausar jag

Så då var Till skogs av Tana French utläst. I morgon kommer jag skriva vad jag tyckte om den. Hinner inte riktigt just nu.

Efter att ha läst mest ungdomsböcker de senaste åren kändes det lite tungt att läsa en bok på nästan 500 sidor eller så var det så att boken var tung. Så därför läser jag några lätta ungdomsböcker nu framöver. Jag har två böcker som snart ska tillbaks till biblioteket så de tänker jag läsa lite snabbt. Det är Det som kommer att ske som är den tredje delen i serien Tre som jag tidigare skrivit om. Sen ska jag även läsa den fjärde boken om Afrodite som heter Afrodite och olyckstrasten.

Ikväll blir det dock en paus från läsandet och fokus läggs på Helena Johnsson och de andra skidskyttarna.

Heja, Heja!

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar