torsdag 18 februari 2010

Första beställningen

För mig som älskar deckare är bokrean en verklig fest. Jag har nu gjort min första beställning och följande hamnade i min kundvagn:

  1. Berättelse om herr Roos av Håkan Nesser
  2. Dödergök av Katarina Wennstam
  3. Hanteringen av odöda av John Ajvide Lindqvist
  4. Människohamn av John Ajvide Lindqvist
  5. Gör vad du vill av Erlend Loe
  6. Honungsfällan av Unni Lindell
  7. Dödgrävarens dotter av Joyce Carol Oates
  8. Jävla John av Eva Dozzi

Detta var en bra början tycker jag. Det blir antagligen en hel del till men de köper jag nog i bokhandeln. De flesta av ovanstående är nya bekantskaper för mig. Ska bli spännande och läsa några nya författare.



2 kommentarer:

  1. Jag ser att du har beställt flera bra böcker! Du kommer att få fina lässtunder framöver!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ser framemot några mysiga lässtunder framöver. Väntar bara på att paketet ska dimpa ner i lådan.

    SvaraRadera