tisdag 23 mars 2010

Ännu fler böcker i läsa högen

Idag blev det ett kort besök på biblioteket. Jag var inne och hämtade tre böcker som jag hade reserverat. Två ungdomsböcker:

Den gråtande mördaren av Kjetil Johnsen
Jag finns av Maja-Maria Henriksson

Sen fick jag också Till sista andetaget som är skriven av Anne Swärd. Jag är rätt imponerad att jag redan får den då det var 26 före mig i reservationskön.

Just nu läser jag Allt är bara bra, tack av Moa Herngren. Den flyter på rätt bra fast om jag stör mig på en del saker. Det ska jag dock berätta mer om när jag är klar med den. Av böckerna som jag hämtade idag kommer jag nog börja med ungdomsböckerna. De är inte så tjocka och de läser jag nog ut rätt snabbt. Jag är riktigt sugen på att läsa Jag finns så nu gäller det att läsa ut Herngrens bok snabbt som attan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar