torsdag 20 juni 2013

Hur går det egentligen?

Nu har snart halva året gått, så tänkte att det kanske var dags att ta tag i de där utmaningarna som jag hoppat på. Jag har idag äntligen börjat läsa Flickan under jorden av Elly Griffiths. Griffiths ingår i min boktolva så det känns ju bra att äntligen kunna pricka av henne. Boken verkar ju dessutom var i min stil så det kan ju inte bli annat än bra.

När jag ser vilka författare som ingår i min boktolva så inser att jag inte läst någon av dem, förutom Griffiths då. Så då ska jag hinna med 11 stycken till på ett halvår. Ja vi får väl se hur det går med det.

Den andra utmaningen som jag har igång är Författarfemman. Det går inte så himla bra där heller. Jag kan dock bocka av en av författarna nämligen Katarina Wennstam. Jag läste hennes bok Svikaren nu i våras. Så då har jag bara fyra kvar så det ser ju lite ljusare ut att jag ska ro hem den utmaningen.

Hur går det för er med era utmaningar? Eller ni kanske inte har några?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar