måndag 19 december 2011

Det kom ett paket

Idag fick jag mitt gröna paket. Egentligen hade jag tänkt vänta att öppna det för jag har egentligen inte tid att kolla närmare på det idag. Jag är bara hemma en kort stund sen bär det av till frissan och sedan direkt till julfest med jobbet. När jag kom hem kunde jag dock inte låta bli att öppna det.

Ett riktigt fullt paket med massa saker som passade perfekt. Jag hinner dock inte fota eller berätta om innehållet nu utan får återkomma senare i veckan.

Jag vill bara berätta för min hemlige bokvän att paket har kommit fram och att jag är väldigt nöjd. Tack så hemskt mycket. Jag har ingen aning om vem du är men det ska jag nog klura ut bara jag får lite tid att sitta vid datorn. Tack än en gång du förgyllde verkligen min dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar