söndag 18 juli 2010

Fyndade lite på loppis

I veckan var vi på byns loppis. Denna gång hittade jag en hel del.

Det blev två böcker till lillan:

Vad gör djuren? av Sven Zetterlund
Emmas verkstad av Gunilla Wolde

Jag hittade en i serien om Konrad Sejer. Har hittills hittat tre stycken. Vore trevligt om jag kom över den första så jag kan börja läsa dem någon gång.

Älskade Poona av Karin Fossum

Sen hittade jag även tre pocket.

Mitt i livet av Joyce Carol Oates
Ro utan åror av Ulla-Carin Lindquist
I de lugnaste vatten av Viveca Sten

Jag skäms lite för att erkänna det men jag har fortfarande inte läst något av Oates. Känns som det är dags att ta tag i det. Får kanske börja med någon av hennes ungdomsböcker då de inte är sådana tegelstenar.

Alla dessa böcker fick jag för 40 kr. Vilket är ett riktigt fynd då det knappt ser ut som de är lästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar