tisdag 13 april 2010

En himla massa

I dag har jag hunnit en himla massa och det är inte ens lunch. Tidigt i morse körde jag och dottern in till staden för ett besök på sjukhuset och sedan passade vi på att handla lite när vi ändå var i stan. Att gå på Ica halv nio på morgonen kan rekommenderas, då det knappt var något folk där. Då jag inte köpte så många böcker på bokrean så passade jag på att fynda en bok som jag tänkt att jag ska läsa, Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva av Ann Heberlein. Den är lite lagom tjock, 206 sidor.

När jag nu hade farten upp passade jag även på att fylla i en enkät om att skriva och läsa bloggar. Gör det ni med, här. Det är bloggen Media Culpa som genomför sin femte årliga undersökning av svenska bloggare och bloggläsare, bloggsverige5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar