söndag 31 augusti 2014

Skam den som ger sig

Alltså det går inte så bra med läsningen. I augusti har jag bara läst två böcker: Oceanen vid vägens slut och Insurgent. Visst jag har fått barn så några dagar gick bort av naturliga skäl. Jag har dessutom inte riktigt fått till det med att amma och läsa samtidigt men när jag väl lär mig det så kommer det ju bli massor läst för jag gör ju inte så mycket mer än ammar.

Nu är det dock fyra månader kvar av året och då tänker jag läsa massor :)

Först blir det Född fenomenal av Josephine Bornebusch. Det är ju hennes debutbok så det ska bli spännande att se hur den är. Någon som läst den?

Jag känner att det är inte läge att läsa för komplicerade böcker för tillfället då läsningen blir väldigt sönderhackad, då det blir en liten stund här och där. Så det blir nog en och annan feelgood roman i höst och det är ju inte fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar