onsdag 14 april 2010

Ingen vanlig dag

Idag är det ingen vanlig dag här hemma. Jag ska göra något som jag aldrig gjort förut. Jag börjar bli lite smått nervös. Om inte annat så är jag nervös för hur Maja ska sköta sig. Hon brukar alltid vara lugn men när man hoppas att hon ska vara det så kan man ju tänka sig att hon inte alls vill sitta still.

Vad är det jag ska göra då, kanske någon undrar. Det kommer jag dock inte berätta just nu. Får se hur det går först :)

Kan dock säga så mycket som så att om det går bra så kommer jag inte vara så anonym längre. Utan då kan vem som helst få reda på mycket mer om mig.

Fortsättning följer....

2 kommentarer:

  1. Det låter jättespännande!!!!

    Nej, tänk det var ju inte alls länge sedan som man inte alls använde internet... bara för ca 10 år sedan så betalade jag inte räkningar via internetbank. Och nu gör jag hur mycket som helst på nätet. Vissa saker blir enklare, men så stjäl det ju lite tid med.

    SvaraRadera
  2. Visst är det spännande :)

    Det är inte klokt vad det hänt mycket på tio år. Visst stjäl det mycket tid, lite för mycket ibland kan jag tycka men det är ju lätt att man fastnar och sen har någon timme gått.

    SvaraRadera