fredag 13 januari 2012

Bokbloggsjerka - veckans fråga

Nytt år och ny bokbloggsjerka. Eller den är ju precis som vanligt men nu är det dags för en ny. Hitintills har jag medverkat i 36 stycken och jag ser fram emot ett nytt år med många jerkor.

Veckans fråga:

Fick du några bokliga julklappar 2011?

En endaste bok blev det, Hello cupcake! av Leila Lindholm. Blir väldigt sugen på att baka när jag tittar i den. Jag har dock inte testat något än.

Fick presentkort på Bokia från jobbet. Verkligen en uppskattad julklapp i alla fall av mig.

Sen fick jag även en surfplatta så nu ska jag äntligen testa att läsa e-böcker.

Väldigt bra julklappar tycker jag och efter som jag inte fick så många böcker så var jag tvungen att beställa några när Adlibris hade mellandagsrea.


5 kommentarer:

  1. Fina klappar! Du måste ha varit snäll :)

    Jag är också igång och försöker mig på e-böcker och tror nog jag kan tycka att det är bekvämt om man är ute och reser. Men det kan ju aldrig jämföras med att bläddra i en bok.

    SvaraRadera
  2. Köpkort blir ju också böcker förstås!

    SvaraRadera
  3. Plattan fick jag nog för sambon ska slippa mitt tjat när han ockuperar datorn :)

    Presentkortet blir definitivt böcker :)

    SvaraRadera
  4. Har också börjat på när det gäller e-böcker, först ut är Zlatan-boken (det är ju sån kö på pappersversionen...) Jag tycker det fungerar över förväntan och då har jag lånat ner den på min telefon! Lycka till med ert e-läsande!

    SvaraRadera
  5. Det blev Zlatan här också. Jag blev så glad att jag fick det att fungera så sen orkade jag inte ens läsa första sidan :)

    SvaraRadera