onsdag 13 januari 2010

Trött

I dag gör jag inte så mycket. Är så oerhört trött. Dessutom sitter det en apparat på min arm som mäter mitt blodtryck varje halvtimme, så det blir antagligen inte mycket sömn i natt. De ska se om mitt blodtryck är högt hela tiden eller bara ibland som tex när jag ska åka och kolla det. Att jag har högt blodtryck upptäcktes vid min graviditet. De trodde väl att det skulle försvinna sen men nu, tre månader senare är det fortfarande väldigt högt. Börjar bli rätt trött på det här nu. Vill ju må bra och njuta av bebisen och inte hålla på med massa kontroller stup i kvarten.

Något som är positiv är att jag hunnit läsa ut en bok, Bortom världen utanför av Hedvig Andersson. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga om den. Den berör, blödig som jag har blivit sen jag fick barn. Grät nästan en liten skvätt. Jag är dock inte helt såld på den. Trött som jag är orkar jag inte skriva mer utförligt om boken utan om man är intresserad så kan man läsa mer här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar