lördag 6 februari 2010

Fyra pocket och ett tidningsställ

Fyra pocket och ett tidningsställ blev vad jag fyndade på loppisen i går. Allt till det fantastiska priset av 25 kronor. Egentligen vill jag ha inbundna böcker men jag ska inte vara så kräsen.

Följande böcker fick följa med mig hem:

När djävulen håller ljuset av Karin Fossum
Anhörig av Katarina Janouch
Den jag ville ha av Shelia O´Flanagan
På kudde av gräs av Lian Hearn

En salig blandning kan man väl säga.

Håller på och samlar på mig Karin Fossums böcker om kommissarie Sejer. Blev lite besviken att jag endast fann en av dem. Den jag ville ha slank med för ibland får jag ett begär att läsa lite chick-lit och då är det bra att ha nån hemma i hyllan. På kudde av gräs är andra delen i serien Sagan om klanen Otori och eftersom jag redan har första delen så tänkte jag att jag kan ju lika bra ha andra delen också för det är ju böcker som jag ska läsa förr eller senare. Varför Anhörig av Katarina Janouch fick följa med hem vet jag inte riktigt men den kan säkert vara intressant att läsa.

Finns en risk att jag kom hem med ännu fler böcker som kommer att få värma hyllorna ett bra tag innan de läses. För jag hittar hela tiden så många intressanta böcker som jag bara måste läsa på direkten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar